17 Aralık 2012

misfits s04e07:

episode seven

--- spoiler ---

.vasat bir bölüm oldu. pek akıcı idi ama yine de komiklikler çok azaldı. hatta diğer bölümün rahibeye kafa atması bile tüm bölümden daha komik idi. ne bileyim işte öyle elemanın penisini aradık beraber. penis de gösterdiler ama maket falan mı diyecekler nedir anlamadım.

.diğer tarafta bebeğinden memnun olmayan ve bebeğini nakledebilen hamile bir anneyi gördük. mesaj mı vermek istemişler. o nasıl güç öyle, öyle şey mi olur? biri penis değiş tokuşu yapar biri bebek. özel güçlerin bokunu çıkarttılar desem o da bana zarar.

.gözetim memuru amcanın vokali de süpermiş yalnız. o anın büyüsüne mi kaptırdılar bilmiyorum ama ahanda şarkının orjinali şu: The Power of Love - Frankie Goes to Hollywood o kadar güzel gelmedi bana. garip... rudy'nin bile gözlerini yaşarttı. ahanda dayanamadım orjinalini de yükledim şuraya.

--- spoiler ---