17 Aralık 2012

jericho s01e05:

Federal Response

--- spoiler ---

.kafamı dağlara taşlara vurasımı getirmek üzereler, tamam yine akıcı da be arkadaş bu kadar bölümdür cep telefonunu görmedim. dikkatimden mi kaçtı? hadi kaçtı diyelim neden göze sokulmaz. devamlı sabit hat gösterilir. bu kadar saçma sapan işleri yaptıkları için artık ulan yoksa bunları biri izliyor mu diye düşünmeye başladım.

.savaş testi gibi, bir grup insanın savaş anında ne yapacaklarını test falan mı ediyor birileri, böyle bir hava oldu ben de ya herhalde çok uzak bir ihtimal böyle bir şey olması. üstelik bölüm sonundaki füzeleri de düşünür isek yok artık daha neler.

.tam olarak ne olduğu hiç anlaşılamıyor. zenci elemanın olayı ne, bizim esas oğlanın pasaportu niye işaretli, ne olmuş ne bitmiş. hepsinden gıdım gıdım bilgiler geliyor. açıklama yerine daha da karıştırmaca... eh yani gizemin bokunu çıkartmışlarsa da izletiyor kendini. 

.bu kadar hengame içersinde üstüne tuz biber gibi, zengin kız fakir çocuk edebiyatı da yapıyorlar. aldatmayı, yürümeyen evliliği falan geçtim. bir de ergenlerle uğraşıyoruz. allahtan sevdiğim bir insan kendileri de çekilmez olmuyor. 

--- spoiler ---