16 Temmuz 2014

The Lady with 700 Cats


reality programlarından diyor imdb ama belgesel kısmına ekliyorum, bir kaç tane daha böyle olmuştu olmazsa aratıp bulup düzelteyim. 700 tane kedisi olan bir teyzemizi konu alıyor. hakkaten enteresan aslında, kedileri pek sağlıklı görünüyor. bu tür insanlara helali hoş olsun diyorum da işte psikolojileri de genelde bozuk oluyor. ne desem bilmiyorum, allah hepimize yardım etsin artık mümkünse.

--- spoiler ---

.kadının tipi, tarzı ve hikayesi ile toptan enterasan olmuş. ferrarisini satan bilge miydi neydi? o hesap zengin bir hatun imiş, evli imiş. her şeyleri varmış ama mutlu değilmiş. o da kendini kedilere vermiş. varını yoğunu bunlara yatırmış. nişan yüzüğü ile çitleri yaptırdım diyor. nasıl bir pırlanta ise... kedileri korunaklı bir ortamda tutma fikri falan harika aslında.

.700 kediyi lafın gelişi söylemişler herhalde çünkü devamlı sirkülasyon var. sahiplendiriyor, yardıma muhtaçlara el atıyor. bu arada arayanlara temiz fırça kayıyor, hay ağzına sağlık teyze dedim. gidiyor adalardan kedi topluyor. barınaklarda sahiplenilebilecekleri alıyor. tedavi ettiriyor. 

.kendi çapında cumhuriyetini kurmuş, çalışanları var bir sürü, kanserli kediyi ki bin dolarlık ameliyat dedi mesela, pat diye tedavi ettiriyor kendi bünyesinde, aylık yemek masrafları 200bin dolar dediler, bu kadar parayı nasıl karşılıyor? milyoner iyi güzel de sağlam yatırım mı yapmış nedir anlamadım. bağış falan da topluyor ama olacak iş değil.

.yavru kedi olayı fena idi, öleceği belli gibiydi ama kalp masajı falan derken umut verdiler hop yine gitti. ellerin de öldü yavrucak, tabi şimdi ilk geliyor kamera karşısında anında gelişse bile olaylar suyu falan vereceğine konuşuyor, ona biraz ayar oldum. ölüp gitti işte be teyze. tabi biraz yavrucak yamulmuş durumdaydı, gerisi allaha kalıyor herhalde.

.sahiplendirilebilecek kedileri veriyor, sahiplendirilemeyecek tipsizleri alıyor. bire beş diyor, bir tane sahiplenmeyecek kedi için beş tane sahiplendirilecek kedi veriyor. nasıl bulmuşsa sistemi güzel sistem, tebrik ettim teyzeyi. kafa çalışıyor... o ara şişko yaşlı sarı bir tanesi hatunu kör ediyordu ya ucuz atlattı.

.kadınların egemen olduğu bir alan herhalde, erkekler falan da var ama resmen ezilmişler zaten teyzemiz acaip sinirli bir tip. çalışanların tipler de öyle... ya şişkolar ya sinirliler. şimdi mülayim olanlar koca buluyor olmayanlar kedici kadın mı oluyor diye sormak istedim ya hehe, böyle değildir tabi.

--- spoiler ---