14 Haziran 2012

Red Planet



izlediğim en dandirik bilim-kurgu olarak seçiyorum bunu a... val kimmer mıdır nedir ona zaten ayrı bir kılım ama hem mars hemide anne moss hatrına bi bakayım dedim. demez olaydım a..., resmen sıçıp sıçıp batırdılar. çok kötü a..., izlemeyin. izleyecekleri de uyarın.

--- spoiler ---

.senaryoyu götleri ile falan yazmışlar herhalde. ne idüğü belirsiz bir sürü olay. saçma sapan başını ortasını falan da ayrı yazmışlar mı ne anlamadım. bunlar o kadar ileri teknolojide marsın yüzeyinde ne olduğunu hala anlayamıyorlar ise daha da komiği solunacak hava olup olmadığını bilemiyorlar ise direkt atsınlar çöpe o senaryoyu arkadaş. böyle saçmalık mı olur lan, vicdansızlar.

.sıkıntılı elemanın iki kişilik yere beni almazlar kaçışı falan, hay allam diyecek laf yok. neyse ondan da saçması yenilgiyi kabul edemiyorsun muhabbetine çocuk gibi kavga etmeleri mars dağlarının tepesinde ve uçuruma yuvarlanmalar falan. böyle söyledikçe acaba adamlar komedi mi yapmaya çalıştı ben anlayamadım a... diyorum.

.sonu desen zaten, hem belli a... hem de bombok. baş rollerimiz kurtulur bu kadar yani. yakın dostumuz tüm filmin gizemini çözerek kendini feda eder. bu kadar yani. ulan gizem dediğin de algleri böcekler yemiş bu yani. bunu robotla falan tespit edemiyorlar. yıl kaç idi a..., saçma sapan neyse daha da uzatmıyayım.

--- spoiler ---