17 Aralık 2012

dexter s07e12:

Surprise, Motherfuckerr! 

--- spoiler ---

.biraz daha iyi bir sezon finali bekliyordum. yani yine hoş tamam ama kodlara aykırı durum, maria'yı öldüremezsin muhabbetinin bokunu çıkardılar. bir kere rita öldüğü zaman elemanın tekini biçmişti, sonra hannah'ın babası var. başka zaman meşru müdafa diye kaç kişiyi öldürdü kim bilir. hadi meşru müdafaayı geçtik. güçlü olanın hayatta kalması meselesi falan filan diye ya da "yakalanma" kuralı daha önemli olduğu için falan iki dakkada halledilecek bir mesele idi durduk yere olay çıkarttılar yani bu açıdan. hem dediğim gibi daha önce en az iki kişiyi kodlarına uymadığı halde öldürdü.

.eh yani deb'i de katil yapmaya mı çalışıyorlar nedir anlamadım. bütün mesele buysa daha iyi bir şekilde yapılabilir miydi? bilemiyorum. dexter'a olan sevgisi yüzünden fedakarlık gibi bir şey yapmış oluyor ama kendisini de değiştirmiş oluyor bu şekilde diyerek bölümü bitirdiler. ne bileyim biraz ekşi bir tat verdi ama deb'in de katil olması fikri bir acayip hoş sanki bilemedim. allah doğru yoldan ayırmasın bunları hehe.

.hannah meselesi iyi oldu sayılır yani hapiste çürümesin tabi yavrucağız olmaz öyle. kaçış planı da pek hoş. son mesajı da güzel. üstelik deb'in suyuna hakkatten ilaç katmış. hannah dexter'a aşık, dexter da ona öyle görünüyor ama güvenemeyiz bundan sonra birbirimize diyor. bir acayip aşk hikayesi oldu ama yapacak bir şey yok. belki daha sonra kullanacaklar diye bıraktılar öyle. ama deb'in daha yakınlaştığını düşünürsek belki de hiç geri dönmezler hannah meselesine. nasip bakalım.

.doks ile bu ağdalı güzel sohbetlerini yeni mi çekmişler anlamadım ama dexter pek genç görünmüyor hatta gıdısı da aynı boyutta idi. o zamanlar daha yağız bir delikanlı idi. pek yapamamışlar o çekimleri gibi geldi bana. döndürdükleri muhabbet de pek iyi idi. sanki şu donut muhabbetini geçmişten hatırlıyorum. belki eski görüntülerdir şimdi günahlarını almayayım.

.bir de madem kaçmayı düşünmeme gerekçelerin ta kaç sezonluk işleri kapsıyor neden hala kaçış çantası saklıyorsun diye sorarlar dexter adamına. tek fark debra, herhalde debra için diye de cevap verir herhalde bilemedim. şu kodlara aykırılık muhabbetini bu kadar abartmadan aynı hikayeyi yazsalar çok güzel olmuş derdim de şimdi eh yani diyebiliyorum işte.

--- spoiler ---