3 Mart 2019

shameless s08e03:

God Bless Her Rotting Soul

--- spoiler ---

.monica'yı mezarında rahat bırakmadılar. meth'lerin peşinden manyağın teki geliyordu. çok çabuk şekilde bunların evini buldu. carl'ı jakuzisinde boğarken ian geldi, biraz arbede oldu ama kimseye bir şey olmadı. sonra zaten teyakkuz halindelerdi, fiona'ya söylemek zorunda kaldılar. fiona'nın ben söylemiştim eziyeti çok fenaydı. sonra analarının çürüyen bedenini çıkarttılar. carl salağı iş makinası ile çıkarttı iyi güzel derken ortalığı dağıttı. meth'ler alındı ama yeterli değildi.

.frank de o ara meydana çıktı. zaten kendisinin kafası yanmış durumda, şimdi başka bir boyuta geçti ama ilk defa ailenin babası olarak çocuklarını kötü durumdan kurtardı. zaten söyledikleri de inanılmaz mantıklıydı. deliye deliyi görünce sopasını saklar misali oldu. güzeldi sahneler.

.fioana aldığı evle uğraşıyor. geliri falan kötü olmaması gerek, diğer kardeşlerine yardım etse biraz daha ne olacak? farklı bir dünyaya geçtiler sanki. şimdi ancak ben demiştim muhabbeti oluyor. kiracısı lezbiyen karıya gözdağı vermesi de güzeldi. önceki kirasını ödemeyen ailenin evi kakaya bulayıp çıkması da güzeldi. 

.lip desen hocasıyla uğraşıyor. adam beşinci kez alkolle araba kullanıp evin tekine girmiş. neyse ki kimse ölmüyor ama hapse düşebilirmiş. o da rehabilitasyonu ayağına kadar getirdi. yine de insan olarak iyi bir insan, lip de kayıtsız kalamadı. diğerleri de gelince pek duygusal oldular. adam düzelir mi bilmiyorum ama garip işte.

.deb desen tekmeyi yedi. sakallı elemanı resmen sömürüyordu. şimdi hemşire karının teki güzel şeyler yaşatmış. hemen ona geçti. oğlu ile öyle ortalıklarda kalacak.

.ian salağı hala kız oğlan kızın peşinde, pek bir şey yapmadı ama hala uğraşıyor. şimdilik meth koşturmacası ile geçti gitti.

.carl jakuzinin keyfini çıkartıyordu ama en son elinde patlamış oldu. kızlar mızlar geliyordu öyle kaldı gitti.

.frank suçluluk hissetmiş. cildim yanıyor falan diyordu. kafayı yiyor ya da kalp krizi falan geçiriyor dediydik de adam suçluluk hissediyormuş. bölüm sonu ölü sincabın da gözünü açtılar. yolda gördüğü sincap için üzülen naif bir insana döndü bu frank, aziz francis!

--- spoiler ---