19 Temmuz 2017

preacher s02e05:

Dallas 

--- spoiler ---

.peşlerinde katillerin azizi var adamlar bu kadar rahat, ben anlamıyorum bu işi. sonunda geldi abimiz, küçük kız da nerde olduklarını biliyorum dedi. hakkaten de biliyor, sonraki bölüm yanlarına gidecek herhalde. bir kere geçtikleri yere dönüp baksalar, herkesler ölüyor. biraz vicdanları sızlar herhalde.

.tamam jesse o kadar iyi bir insan değilmiş ama şimdi değişmiş olmalı, biraz olsun değişmiştir diye tahmin ediyorum. durup şu katillerin azizi ile savaşsalar tadından yenmeyecek ama geçiştiriyorlar, belki tanrıyı bulacaklar da o düzeltecek. böyle bir şeyler olabilir, adam durdurulamaz. nasıl toparlayacaklar merakla bekliyoruz.

.cass aralarını bozmaya çalışıyor gibi geldi bana. en azından tam olarak öyle şeyler söylememişti, belki ters psikoloji yapıp adamı öldürmemesini sağlamış olabilir ama yine de çok temiz bir insan evladı gibi gelmedi. tulip'e karşı boş değil, böyle bir durum çıkacak ilerde. üstelik sen benden sır saklıyorsun, başka sakladığın sır var mı diye söyletse de güzel olabilirdi.

.geçen bölümden mafya evini başmıştı, herkesler ortada taş kesmiş gibi dururken jesse'nin kafaya darbe geldiydi. hafif yayın gitti geldi derken geçmişten kesitler, dallas'ı hatırlamalara geçtiler. sonra da adamı ipe astı, işkence edip öldürecek.

.arada geçmiş meselelerini anlattılar, vaiz olmadan önce pek bezgin bir insanmış. son işlerinde adamın teki yüzünden bebeklerini düşürmüş. sonra bebek yapmaya çalışıyorlarmış ama tulip istemiyormuş. doğum kontrol hapı kullanıp, hala pis işler yaptığı halde emlakçıda çalışıyorum diyormuş. bu ortaya çıktıktan sonra vaiz olmaya gitti, babadan kalan kilisesi varmış. şaka gibi.

.derken işte adamı öldürmedi, tulip'e karşı kötü davrandığını fark etti. özür dilediler barıştılar. cass biraz kötü hissetti gibi oldu. yanlarında vampir dost takılıyor zaten nerden baksan komik, kızı babasına bıraktılar.

.kapı açıldı, bizim katili beklerken kız çıktı geldi. sonra pat diye katil geldi. herkesleri öldürdü, sadece vaiz diyor. adam cevap vermeden öldürüyor. neyse ki kız nerde olduğunu biliyorum dedi ve sonraki bölüme kaldı.

--- spoiler ---