17 Nisan 2017

Bates Motel s05e07:

Inseparable 

--- spoiler ---

.dylan'ı bile öldürecekti lan. sonu güzeldi de geri kalanı çok ağır yapmışlar. dylan mekana geliyor üzülüyor falan, sonra gidiyor ilaç alıyor. kullan bunu derken anası kontrolü eline alıyor ve seni severim, seninle gurur duyuyorum ama tek çocukla ilgilenebilirim. araya giryorsun diyor ve kafaya patlatıyor.

.görüntüler bir harikaydı. kendini engellemeye çalışıyor, boğuşuyor falan, dylan da şakın gözlerle bunu izliyor. adamlar güzel yapmış. gerginliği, gözyaşlarını da bolca vermiş. bu kısımlar pek keyifliydi. kalan kısımları boş bırakmışlar. zaten pek karakter kalmadı.

.arada alex'i gösterdiler, hala iyileşmeye çalışıyor. birlikte büyüdük mü dedi, kötü yerde bir tek sen mi iyidin dedin? bir şeyler dedi ama kadın kim anlayamadım. norma'dan haberi var. elinde silahla vurulmuş şekilde gelişini de anladı. alex'i sezon sonuna norman ile kapışmaya getiriyorlar ama norman 911'i arayarak ben adam öldürdüm dedi. burdan nasıl kurtaracaklar onu da güzel yapsalar bari.

.kardeşim kafayı yedi, psikolojik sorunları var falan mı diyecekler? tekrar hastaneye düşmesi hiç iyi olmaz. zaten zenci doktor bir senedir kayıpmış, onun da başına bir haller gelmiş olabilir. onun hayalini falan niye gördüyse.

.şerif geliyor, her daim iş üstünde yakalıyor. norman geriliyor ama çaktırmıyor. sam'in kanları içerde duruyor. çok gergin ama fark ettirmiyor. sorularla sıkıştırıyor, tutarsızlık yakalıyor falan ama artık gerek kalmadı, teslim oldu. 911'e ben öldürdüm deyiverdi.

.anasının tahnitli (neyse artık) bedenini aldı ormana götürdü. yeri biraz kazdı. sonra karlara yatırdı. o şekilde korunacak mı yani? hayvan neyin gelip eşelemeyecek mi? başka insan bulmaz mı? zaten tekerlekli sandalyede nasıl götürüyor. neyine güveniyor? anlamıyorum hiç. insan biraz seri katilliğine çalışır.

.arabayı parçalatması, para alması, bu mevzuları hiç bilmediğine göndermeler, cesedi ortadan kaldırmalar falan derken annesi bu veledi daha çok eğitmeli ama büyük sorun yaşayacaklar şimdi. sayko'nun gelişimini yazdılarsa bakmak lazım.

--- spoiler ---