22 Mart 2017

the walking dead s07e14:

The Other Side 

--- spoiler ---

.inanılmaz salakça işler oldu ama müzikleri falan çok iyidi. oradan yırttılar. giriş kısmındaki müziği arattım bulamadım. kendim kestim koydum youtube'a. kalan kısımlarda da güzel müzikler vardı.

.salak sasha ve rosita negan'ı öldürmeye gidiyor. ülen başarabilir misiniz? siz kimsiniz ki? her şey tamam eugene salağı beni almayın diye ağlıyor. mal oğlu mal, negan'a savaş açacaklarını düşünememiş mi? sonra yok efendim senin zamanın gelmedi diye sasha rosita'yı arkada bırakıyor ve içeri dalıyor. arka planda da daryl var. bu nedir şimdi? öldürmeye mi? kurtarmaya mı? tekrar mı yakalanacak? ne bok olacak? saçma olacak ne olacaksa.

.sezon bitmeye iki bölüm kalmış uğraştığımız şeylere bak. abraham'ın ardından onu paylaşamamış iki kadın dertleşiyor da yok efendim ip bağlamasını öğreniyor, falan filan oluyor. karşıdan negan'ı görüyorlar ellerinde sniper var ama indiremiyorlar. sonra adamların binalara geleceğini mi ne öğreniyorlar, artık içeri gireceğiz diyorlar ve salak olaylar oluyor.

.kalan kısımda da daryl ve maggie'nin yakalanma tedirginliğini sonra da ağlamaklı oluşlarını izliyoruz. neymiş efendim negan elindeki dotoru ölünce hilltop'un doktorunu almaya gelmişmiş, ülen ben sandım ki elinde bir tane daha var. adam her taraftaki doktorları kendinin sanıyor iyi güzel de her yerleşime bir tane doktor düşüyorsa sen bu adamı nasıl öldürürsün? çok aptalcaydı.

.neyse bu doktorlar kardeşmiş, adam ölmüş. neyse ki bunu almaya gelen adam komik, hilltop'un başındaki adam mal, ikisi biraz eğlendirdi. pek bir şey olmadı. beni başta tutmanız gerekir dedi, bir şeyler geveledi ama pek bir şey de açıklamadı. 

.güya diğer tarafta ordu topluyorlar, savaşa çıkacaklar. kaldı iki bölüm nasıl yapacaklar? nasıl toparlayacaklar hiç belli değil.

--- spoiler ---