9 Kasım 2016

lucifer s02e07:

My Little Monkey

--- spoiler ---

.şu lucifer'in halleri ile çok oynuyorlar. geçen bölüm kafaları yemişti. şimdi de deli gibi ama geyiğine geri dönmüş. espiriler falan havalarda. bu sefer etrafımdaki herkese zarar veriyorum, madem öyle başka biri gibi olmalıyım? kim gibi olayım? dedektif dujş gibi olayım şeklinde bir mantıkla ne yapmaya çalıştılar ben anlamadım.

.meğer dedektif dujş da lucifer'i taklit ederek sorunlarından kaçmaya çalışıyormuş. bu da şaçma geldi. ne ara sen böyle bir kanaate vardın? ne ara tiyatro miyatro bir şeyler oynadın? zorlama işlerdi ama adamı taklidine gülümsetti.

.maze olayı da ağırlık almaya başladı. bir de kelle avcısı olacakmış kendisi. iş arıyordu ya yeni işi bu, hep birlikte lucifer ile birlikte polisçilik oynayacaklar gibi duruyor.

.bölümün konusuna da dedektif hatunun babasının meselesini koyalım demişler. yıllar önce saçma-çakma bir hırsızlık ile adamı öldürmüşler. adam tam da benim kız bir filmde oynadı diye bilet veriyordu. o filmde üstsüz diye dalga geçiyorlardı. babası bunla gurur duyuyor? şaka gibiler.

.neyse adam ölüyor, öldüren adam diye adamın teki hapis yatıyor. günümüzde de adamı iyi halden salıyorlar. dedektif koşup gidiyor ne oluyor diye. bu sefer hapisten salınan adamı öldürüyorlar. meğer suçu üstlenmiş, gardiyanın teki öldürmüş. şimdiki hapishane müdürü imiş. burnunu sokmaması gereken şeylere sokmuş. hikaye budur.

.maze adamı bulup getiriyor, o iyidi. suratına silah dayatıktan sonra öldürecek diye arkada şeytan ile iblis gülüyor muydu? gariplar ama iyiler mi yani?

.neyse geçtik bunları bizim terapist küsmüş, korkmuş. diziden mi çıkaracaklar dedik ama maze tüm sempatikliği ile gitti gönlünü aldı. onu da abartmışlar çok. pat diye barıştı, pek becerememişler.

.sonra dedektif lucifer'e sarıldı. neymiş efendim babası ile ilgili konuşmuşmuş. bu arada dedektifin çocukla iletişimi bir harika olduğunu söylemiştim, tekrar edeyim. iyi düşünmüşler.

--- spoiler ---