10 Eylül 2015

Under the Dome s03e13:

The Enemy Within

--- spoiler ---

.pek dandik bitti yahu ama ne bileyim yine de bittiyse hüzünlü. final ve son yazıp durdu çevirmen kardeş ama sonraki sezon olacak gibi bitmiş. bir daha yumurta bir daha olaylar, tekrar aynı muhabbetleri tekrar mı edecekler yani?

.kraliçe ölmediyse ben ne anladım böyle finalden? pek saçma oldu o yüzden ama junior salağını öldürebileceklerini düşünmediydim. ona çok sevindim, sonunda kurtulduk maldan ama dizi bitti galiba.

.sam de öldü, bütün mal karakterleri güzelce temizlediler ama buradan devam etmek yerine önce her şeyler güzel, bizim esas çift evliliğe geçecek falan derken kraliçeyi tekrar gördüler ve işler karıştı.

.kubbenin kaldırılması joe'nun kendini feda etmesi fena değildi ama işte tutup bir veledin kafaya bırakmış olmaları pek de ikna etmiyor insanı. o kadar uzaylısın, o kadar gelmişsin ama bir insanın zekasına bırakıyorsun kendini.

.jim'in adam öldürmesi, köpeğini tehdit etti diye adamı harcamasını sevdim. sonra para muhabbetindeki yaşvak sırıtışı da iyidi. milletvekili olmuş bir yıl sonra, dünya çapındaki olayın anlatımı için pazarlık ve ifadelerin değiştirilmesi de eh işte pek bir şeye benzemiyordu.

.hiç mi kimse kurcalamamış yani? neyse hepsi geçti bitti. ölenler öldü kalan sağlar bizim oldu. kalan kadro daha iyice aslında ama dizi bitmiş olabilir hakkaten, neyse öyle orta şekilde bitmiş oldu diyelim. bu sezon başı şaşırtmaca geyiklerinden herhangi biri sürseydi bu kubbe olayından bin kat daha iyi olacaktı.

.şimdi kubbe kalktı sonunda ama hiç de bir etki yaratmadı. barbie'nin kızını çukura düşürüp öldürme meselesini de pek sevmedim. neyse ki cesedi görene kadar ölmediğini düşünecek kadar kötü korku filmi izledim falan diye gönderme yaptı king abimiz.

--- spoiler ---