5 Mayıs 2014

supernatural s09e02:

Devil May Care
--- spoiler ---

.saçma şekilde birleştirdikleri abaddon başlarına bela olacak gibi. sezon bunun üzerine mi kurulacak? melekler ne olacak? düşmüş melek güçsüz ise lucifer niye güçlüydü gibi sorular da geliyor beraberinde. tamam o en güçlülerden falandı ya yine de hepsine kök söktürüyor idi. tüm tanrıları tokatladıydı bir bölüm.

.ezekiel meselesinde hala bir şey çıkmadı ama kesin çıkacak diyorum. çıkmazsa bıraksın böyle kalsın. iyileştikten sonra da kalsın. madem böyle bir seçenek var adam devamlı içinde melek ile gezsin işte ne zararı var?

.kevin meselesi de uzun soluklu gibi gösterdiler ama her an kırılabilir gibi. hele crowley'i kapattıkları yerin kilidinin olmaması sanki oraya gitme derken git gibi demiş olmaları ve üstüne kevinin bir sürü konuşması. allahtan kanmadı, bir de öyle yapsalar yok artık diye delirirdim. delirtecek gibi yapıp şaşırtmaca yapalım diye oynuyorlar bizimle. sonra da sitcommuş? öyle lan.

.yerleşik hayata geçmeleri iyi oldu da bu harflerin adamları meselesinde hiç ikna olmadım. nasıl kimse burayı bulamıyor o çok saçma geliyor bana ger seferinde. öyle çok da gizli bir yer değil gibi, üstüne bir de crowley'i getirdiler. ha şeytan isimleri çok mu mühim? daha çok bildiği yok mu bu adamın? onları da sormak lazım.

.castiel hala gelemedi, gelince işler nasıl olacak kim bilir? genelde sam ile bunalım meselesi olacaktır diye tahmin ediyorum. ezekiel problem çıkartacak da falan filan. sam kolayca içinden atabiliyorsa aslında o kadar da problem olmaması gerekir aslında.

.abaddon'un eski oyuncu ile devam etmesine sevindim. planı biraz saçma gibi, dünyayı yok edecek falan filan da o kadar da güçlü mü? hele asker beden ele geçirsen ne olur? ne olduk? bir işe yaramıyor düşmüş bir meleğe karşı bile.

--- spoiler ---