13 Mart 2014

supernatural s06e19:

Mommy Dearest

--- spoiler ---

.castiel güç kazanmış için insan ruhunu biriktiriyormuş. suçu da crowley'e atıyor imiş. castiel'e bunu yapmasalar iyidi. pek severiz kendisini şimdi avlanacak yaratıklar listesine eklenmiş oldu. savaşı kazanmak için yapıyorum falan diyecek ama bunca zamandır insanları kurtarmaktır, şefkatli melek gibi takılmaktır, bizim oğlanlara devamlı yardım edip hayatlarını sayısız kere kurtarmaktır gibi işler yapan biri gidip böyle bir iş yapıyor.

.karakterin devamlılığı açısından inanılmaz saçma ama diyeceklerki mecburdum, savaşı kaybediyordum şudur budur. o yüzden ne diyeyim bilmiyorum ama castiel'e bulaşmasalar iyidi.

.yaratıkların anasını meselesini çabuk hallettiler allahtan. castiel'den daha yaşlıymış da daha güçlüymüş gibi davrandılar ama dakkasında öldürüverdiler. basit bir meleği öldürmek bile zordu.

.mükemmel yaratığı yapmaya gelmiş kasabaha, bunu da dünyaya yayıp doğal düzenin bozulmasına tepkisini gösteriyormuş. böyle de bir hikaye işte. şimdi tüm hikayeler crowley cephesine gitti.

.eleman ölmemiş, castiel ile bu konuda işbirliği içersindeymiş. tabi bu kodamanlar niye işbirliği yapıyor onu da anlamak zor. cennet cehennem birliği midir nedir? neyse ilerleyen bölümlerde açıklarlar artık.

.antlaşmayı kabul edecek diye ödüp patladıydı ya neyse ki kabul etmedi. öyle bir şey olsa bir de tekrara girecektik.

--- spoiler ---