12 Mart 2014

the tomorrow people s01e06:

Sorry for Your Loss

--- spoiler ---

.şimdi bunlar john ile ayrılmışlar mı da dakkasında diğer eleman ile işi pişirdi. öyle ayak üstü aldatmaları hiç de tasvip edemedim. bunu john'a yapmayacaktınız. adam karanlık tarafa geçecek belki. baştan beri elektriklenme falan veriyorlardu bunlar arasında da böyle bir şey yapacaklarını düşünmediydim. ilk ajanlar geliyor diye öpücük sonra da mercimek ve fırın.

.ultra başındaki sevgili lucifer rolündeki abimiz de özel güçlü bir kadın ile takılıyormuş. o da hikaye açısından oldukça saçma geldi bana. baştan beri sert tip çizip böyle şeyler yapmaları çok gereksiz. ha mümkün tabi ama yine de olayları böyle devam ettireceklerse yazık olur.

.bölümdeki biraz iyi mesele uzak doğulu elemanın piyanist olması meselesi idi. babası pek zorlamış bunu, bu da güçleri ile zengin olmaya falan çalışmış. eline yüzüne bulaştırmış. babası bunun yüzünden parmaklarını kırdırmış da şudur budur derken kaçmış. sonra ölüm haberini alır ve john ile birlikte cenazeye giderler. kaçış maçış olaylarından sonra cenazesinde piyano çalar ve olay biter.

.ultra içindeki tecrübeli ajanımızı harcayacaklarını da düşünmediydim. kız kardeşi meselesi yaptılar ve ultra içinde örgütlenecekler falan sandım ama öyle bir düşünceye gitmedikleri ortada.

--- spoiler ---