27 Ağustos 2013

Sci Trek e05:

Volcanoes

--- spoiler ---

.ben bu belgesel serisinin konseptini pek anlamadım. hani ilerde volkanlar yüzünden başımıza neler gelir tarzında bir şeyler mi yapmak istemişler? şimdiye kadar volkanların verdiği zararlara bakarak bir sıralama yapmışlar.

.volkanların ölümcül etkileri tarzında bir şeyler yapalım demişler. ondan geriye saymışlar yine, her birini takip edemedim. sıkıldım da izlerken, en ilginç hikayesi bir tane vali seçimler yaklaşıyor diye evde kalmaya ikna etmiş halkı sonuç ne olmuş? 20küsürbin kişiden 2 kişi kurtulmuş. biri bodruma saklanan, biri de taş hücrede mahkum olan biriymiş. mahkumu affetmişler sonra, yaktık diye hehe.

.en ölümcül olanı atmosfere etkisi miymiş neymiş? dinazor meselesi niye yaptılar pek anlamadım. hani göktaşından sonra volkan desteği ile dünyanın iklimi değişti diye sanırım. daha sonra bir tane volkanın kimyasalları yüzünden (tam isimlerini unuttum) bir derece soğumuş dünya...

--- spoiler ---