22 Haziran 2013

lost girl s03e11:

Adventures in Fae-bysitting

--- spoiler ---

.inanılmaz sıkılıyorum izlerken, zor bela sezonu bitirebilirim sanki ama sonrası için imkansız. sezon finalinde ağızları ile kuş tutsalar olmaz gari. bu ne arkadaş iki meme göreceğiz diye bu kadar saçmalık gerçekten çekilmiyor artık. 

.şimdi eski ilanlarını bulmuşlar da bir tane ruh varmış da bunu kontrol eden cadılar diğerlerini öldürüyormuş da falan filan. ulan nerden çıktı bunlar? hep mi böyleydi? cidden çok saçmalıyorlar.

.sezon finali konusu da fea'lerden beslenen fea meselesi olacak belli ki, ondan da pek bir şey anladığımı söyleyemem şu sarışın polis hatunun derdi neydi onu bile unuttum ya artık önemsemiyorum.

.bu kadar da canımı sıkan dizi hatırlamıyorum cidden, bir yerden sonra ben de çok koptum diziyle ama gitmiyor be kardeş. hep aynı teraneler. oturdukları yerden fantastik dizi yapalım demek bu olsa gerek.

--- spoiler ---