17 Nisan 2013

Bates Motel s01e05:

Ocean View

--- spoiler ---

.bu seri beklemediğim hızda gelişiyor valla çok garip. asyalı kızı buldular bir kere, bizim aşk çocuğu polisin bu işlere karıştığı da kesinleşti. norman hepsini kafasında kurmuyor imiş yani. bu aşk çocuğu da norma için risk aldı, tencere kapak olayı mıdır nedir çözemedim hala bu işi.

.annesi arıza yaptı ama norman bundan çok fazla etkilenmedi. her türlü zorluyorlar illa da seri katil olsun diye herhalde bilemedim. bu sefer kızdan haber alamıyor. buna mı takacak? yoksa aldatıyor mu nedir? güzel de hissetmiş idi. norman'ın gülümsemesi bir acayip geliyor bana bu arada. abisiyle motor gezintisinden keyif alışı bile insanı etkiliyor. eleman iyi oynuyor sanki.

.bakalım olayları nasıl geliştirmeye devam edecekler, beklemediğim işler yapıyorlar bu da insana keyif veriyor. üstüne değişik dramlar da söz konusu. mesela bunu durup durup öpen hasta kıza, ben yattım onunla diyor. o da sadece cinsel bir şeydir diye göz yaşı döküyor falan. ilginç bir sahne :-)

--- spoiler ---