9 Mart 2013

lost girl s03e07:

There's Bo Place Like Home

--- spoiler ---

.şu giriş kısmından daha önce şikayet ettim mi? bilmiyorum ama resmen rahatsız ediyor. her seferinde sardırıyorum ama sardırırken sinir basıyor. laflar saçma sapan zaten, müzik pek bir işe yaramaz. görüntüler de dandik. değiştirmeyi de düşünmüyor amcalar. bundan çok daha iyi fantastik diziler iptal edilip bunun devam etmesine de üzülüyorum ama kanal ile ilgili mesele herhalde. kanadalılar milli mesele olarak mı görüyor onu da bilemedim.

.neyse bölüm o kadar kötü değildi, yoğun duygular yaşandı. evlatlık olarak bakan annesi bunun kalbini kırmış o da bıdı bıdı yaparak bunu affetti falan. bunların hepsi de çakralarını açması için, yeraltı fea'si olmasın diye test mest yapıyorlar buna. bundan sonra böyle gidecek anlaşılan.

.bir eşikten geçmek için bir bölüm, haydi bakalım böyle kaptırıp giderler. kenzi'nin peruk da fena görünüyordu. dağıttı diye mi? öyle yapmışlar anlamadım ama yine de hoş hatun tabi.

--- spoiler ---