3 Aralık 2012

dexter s07e10:

The Dark... Whatever

--- spoiler ---

.çok beğenmedim, dexter'ı kodları yüzünden de seviyorum ama hayatın değişimine uymuyor herhalde. esnetmeleri de fena yapmıyorlar ama yine de esnemesin arkadaş, delikanlı olsun ne bileyim. şimdi karı-kız davasına kodlarından falan vaz geçiyor. karanlık yolcusunu falan da bırakıyor. babasının buna destek olmaması gerekirdi ama niyeyse o da destek oldu. tabi halüsünasyon olduğundan olabilir hehe.

.körfez kasabı olayının araştırılması, maria ve diğer emekli arkadaş net olarak sonuca ulaştılar nerdeyse ama o işi de yavaş ilerletiyorlar sırf sezon sonuna saklamak için mi nedir anlamadım. dexter serisi böyle numaralara ihtiyaç duymaz idi. ona da üzüldüm biraz. maria  ays trak kilır, abisi ve dexter'ın geçmişi ile ilgili her şeyi de öğrendi üstelik. neyse bakalım ne olacak.

.durumu engellemek için paketleyip icabın bakmak, üçlemeci elemanı öldürdüğü ama bir şeyi kurtaramadığı zamanı hatırlattı bana. bir tekrar oldu yani, babasını öldürmeden önce zaten deb'i aramış. deb ile dexter'ı karşı karşıya getirmek için böyle yapmışlar. bu da çok bariz geldi. hoşuma gitmedi tam.

.öyle işte yine de severiz gönülden ama bölüm pek limone geldi bana, quinn malının işlerine de akıl sır erdirmiyor. o da sevdiceğini korudu ama düzgün insanlara bir takılamadı. niyeyse onun hikayesini de devam ettiriyorlar. hiç gerek yok halbuki. bu bile sanki kulübün başındaki elemanı harcamak için yaptıkları bir şey gibi geldi bana. yok daha neler yahu.

.dexter'ı kötü bir seri katile çevirmelerini istemem. ha bunun iyisi ya da kötüsü olur mu bilmiyorum ama bu kız dexter'ı bozdu. bölüm sonu yine böyle bir toparlama yine harry'nin öğretisine dönüş yapabilir ya da tümden görmeyi bırakabilir bilemedim ama kodlar olmadan dexter bir boka benzemez, diğerlerinden hiç bir farkı kalmaz. istedim diye adam mı öldürülür lan, kadınını korumak için muhabbeti bile yeterli değil. neyse öyle işte.

--- spoiler ---