1 Nisan 2018

supernatural s13e16:

ScoobyNatural

--- spoiler ---

.her kuşu çektik, bir de scooby-doo'yu yapalım demişler. şöyle bakınca güzel çizmişler, güzel yedirmişler gibi görünüyor ama ben zaten çizgi filmini de sevmezdim ki? bölümü nasıl seveyim. olaylara hakim değilim, tipler birbirinden itici. nerdeyse hiç baştan sona izleyemedim. çok salak saçma gelirdi.

.diğer taraftan hakkaten korku hikayeleri salak saçma supernatural bölümlerine benziyor. yani isabet olmuş ama bizle dalga geçer gibi olmuş. eskiden tiksindiğin tarzda çizgi filmi adamlar yüzlerce bölüm döndürüp döndürüp sana izletiyorlar.

.komik desen değil, dean'in çizgi kıza yavşaması da salakça, ergen iken çizgi film izleyip hallenmiş gibi. zaten hentai seven bir arkadaşımızdı, baya baya salakça ve sapıkça oldu. ne diyeyim bilemiyorum.

.bir de hayalet hikayesi içinde yaptılar. neymiş efendim dükkanın tekinde hayalet çocuklu bir bıçak varmış. emlakçının teki adamın dükkanını düşük fiyata almak için bıçağı oralara buralara koyup olay çıkartıyormuş. bölüm başlangıcındaki oyuncak dinozor ile savaşıyorlardı. şakacı olacakları oradan belliydi. 

.sonra bunlar büyük ekran tv alınca içine bıçağı atmış, oradan macera başlamış. adam da dileyin benden ne dilerseniz diyor. gidip büyük ekran tv alıyorlar. oyun odası yapıyorlar, büyük şakalar var ama ben gülmedim.

.dean'in karizmayı da iyice çizdirmişler, çizgi film bitişindeki çığlıkları kameranın yaklaşması falan bunları cidden yapmışlar, fanlar falan da çok beğenmiş, bölüm on puana yakın bir puan almış ama ben bastım biri, kimse kusura bakmasın.

--- spoiler ---