8 Aralık 2014

sword art online s02e19:

Zekken

--- spoiler ---

.zekken de kızmış. adamlar ne çok seviyor kız karakter çizmesini. animede erkek karakter yok resmen. bir tek kirito var. tek erkek ülen bu tek, onu da kız gibi çizmişlerdi ya şimdi ne düşünelim bilemedim.

.neyse asuna'nın aile dramına gömüldük. zengin kız fakir oğlan güzellemesi yapacaklar herhalde. konuları tükettiklerinden nereye varacaklarını bilememişler. iki yıl kaybetmiş asuna annesi iyi bir okula transfer ettirmek ve en hızlısından üniversiteye gitmesini sağlamak istiyor.

.kariyer diyor, herkesin karşısında utanmadan söyleyebileceğin bir kariyer yapmalısın diyor. üstüne evlilik de kariyerden sayılır diyor. fakir koca ile istediğini yapamazsın diyor. asuna ben bu dünyada savaşçı değilim diye de yatağından hüzünleniyor. anasından sadece zaman istemek ile yetiniyor ve oyuna bağlanıyor.

.zekken ile kapışmaya gidiyor ama bir bakıyoruz zekken de kızmış. lan falan derken dövüş başlıyor. dövüş çizimleri ve müzikleri pek tatlı, özlemişiz ama sadece duello açısından yine gereksiz falan diyorduk. abilerimiz yeni bir konu çakalım demişler herhalde, zekken yardım istiyor ve bölüm orada bitiyor. bizim ekip bunlara yardım edecek herhalde. kirito'yu değil de asuna'yı seçmesi de bir garip geldi bana.

--- spoiler ---