6 Şubat 2014

supernatural s05e07:

The Curious Case of Dean Winchester

--- spoiler ---

.her şey iyi güzeldi de bunlar cadı avlamıyorlar mıydı? neden bölüm boyunca elemanı harcama planı yapılmadı ben onu anlayamadım. insanların ömürlerini çalıyor, ben katil değilim diyor sevgili erkek cadımız ama ilk olayda adam çat diye öldüydü. 25 yaşındaki adamın tüm yıllarını kaybetmesi adam öldürmek değil mi?

.ne bileyim yaşlılık vurguları, bobby meselesi için yapılmış bir bölüm. sam'in pokerde hünerli olması ya da yarattığı gerginlikler de güzeldi amma velakin temel konularından sapmışlar gibi oldu sanki.

.ha temel derken kıyamet meselesi diye demiyorum supernatural olanı avlamak meselesini diyorum. hadi iyicil olanları öldürmüyorlardı, bir vampir ailesini böyle rahat bırakmışlardı da bu eleman bildiğin kötü işte daha ne olması gerekiyor?

.bir de sevgili karısı uzun yaşamaktan yorulmuş da ölmek istiyor falan. arkadaş ne diye hayatını geri veriyorsun? intihar et gitsin... o da pek anlaşılmaz bir şeydi.

--- spoiler ---