6 Aralık 2013

nikita s04e01:

Wanted

--- spoiler ---

.nikitamızın rüyasıylan başladık, web sunumundan mıdır nedir bir özet geçmediler. ben nerden hatırlayayım önceki sezon ne oldu ne bitti. nikita yine yollarda, kaçarlarda idi. ekibini korumak için tek başına kaçtıydı. başkanı uyarmaya gittiydi de olayların detayını hiç hatırlamıyorum. niye silahı aldıydı? maykılın mı başı dertteydi neydi? hiç hatırlayamadım.

.neyse ki aksiyondur falan derken unuttuk. amanda yine dükkan ile birlikte işlerini yoluna koymuş. yukardan insanları harcıyor manipüle ediyor falan. karı nasıl bir manyak çıktıysa öyle gidiyor işte. 

.medyanın gücünü kullanacak, elemanı daha da göreceğiz diye düşündüydüm ama adamı uçurdular iki dakikada. fbi başkanında bir numara olduğunu tahmin ettiydim de direkt işlerin içinde olması iyi olmadı tabi.

.börkof uçarlarda takılır olmuş, ryan ile birlikte yukardan komplolar çözmeler, laflar sokmalar. hallere girmeler. fena olmamış hani. bu kadar parayı nerden buldulardı onu da unuttum ya adamlar yokluk çekmez tabi.

.alex diğer taraftan insan tacirleri ile uğraşıyor. artık adı sam olan sevgili owen ile karşılaştı en son. o da dükkanla mı ilgili nedir göreceğiz sonra bunu.

.ha saçma bir şey, vuruldu başı döndü kaza yaptı ama sonra gitti bir sürü yürüdü. öyle midir yani insan... yığılıp kalmalıydı da yakalanırdı tabi sevgili nikita. artık ölümüne kaçacak bakalım. tekrar başa döndük gibi oldu ya ekibi falan var yine arkasında. hem bölümün yapısı da ortaya çıkabilir. genel medya falan ilerleyebilirler öyle..

--- spoiler ---