21 Ocak 2013

once upon a time s02e12:

In the Name of the Brother

--- spoiler ---

.henry'nin şaşırdığı olayı başta yapsalar güzel olmuş diyecektim de, frankenstein olayını daha önce görmüştük. kalp arayışı, antlaşmalar falan filan derken diyarlar arası geçişleri çok yapmışlardı. şimdi henry storybook kitabında olmayan hikayelerin ve karakterlerin de etkilendiğini şaşırarak söyleyince garibime gitti. ucu nerelere gidiyor kim bilir derken daha geniş bir yere çıkacaklar herhalde dedim ama bakalım artık.

.kasaba içine giriş engeli kalkması ve yabancıların gelmesi meselesi ilginç olacak gibi, adam görmüş de saklamış. altından ne çıkacak bilemedim ama bu kısmı ilginç olabilir.

.rumple'nin olayları iyice karıştı. yavuklusu onu unuttu, o da cora ile antlaşma yapıp oğlunu bulmaya falan gidecek anlaşılan. emma'yı da yanında götürecek, kasaba bildiğin savunmasız yani. tabi rumple ne kadar savunacaktı orasını bilemedim ama cora sadece kızını kazanmak istemiyordur herhalde. sonunda intikam falan da gelecektir gibi bilemedim. o olaydan fazla bir şey çıkmaz ama olduğu kadar artık.

--- spoiler ---