25 Eylül 2012

revolution s01e02:

Chained Heat

--- spoiler ---

.karışık duygular oluştu. bir sürü klişe ile geldiler ikinci bölüm, ilk bölüm yeni bir seri heyecanı ile mi gözümden kaçtı bilmiyorum ama çok fazla standart işler oluyor. adam öldürmek, kölelik sistemi, duyarlı kız vs olayları falan zorlama geliyor.

.bir de üstüne bölümün yarısı bu mevzulara gidiyor gibi ama en azından hızlı akıyor. herhalde direnişçilerden yardım isteyecekler mevzuları oraya bağlayacaklar yani öyle bir şey. eleman eşek kadar olmuş hala astımı için gece her dakika uyanıyorum diyor. suçluluk muhabbeti de çok bayık geldi bilemiyorum.

.kızımız güzel tabi, yeni katılan hatun da hoş, üstelik anneleri de ölmemiş. sadece bu üç hatun için bile izlenir tabi ama bu kadar hikaye yapmışlar insan fazlasını bekliyor. buhar gücü muhabbetine girecekler mi bakalım merak ediyorum hala.

.ayrıca kolyeler modern çağ tılsımları gibi, elektrik çalışmasına müsade ediyor. flash bellek gibi göstermişlerdi halbuki. zaten kapışmalar falan orta çağ kapışmalarına dönüyor arada ne bileyim hem iyi, hem garip. umutlarımızı korumaya çalışıyoruz. güzel dizi olsun da az biraz kafa dağıtsın bakalım. olmazsa da canları sağolsun ne diyelim.

--- spoiler ---