25 Haziran 2012

the legend of korra s01e11-12:

Skeletons in the Closet, Endgame

--- spoiler ---

.pek bir güzel idi ama sanki sezon finali değil de hızlandırılmış tümden final gibi bir şey oldu. bundan başka nasıl bir durum olacak sonraki sezon göreceğiz artık. eylül civarlarında yeni sezon hakkında söylentiler var. kesin rakkamı bilemiyorum.

.amon öldü diye göründü en son, garip yani hem de kardeşi tarafından o kadar şeyden sonra ve bir damla göz yaşı ile. güzel yapmışlar ama neden, nasıl diye kalıyor insan. amon baya iyi bir karakter imiş. hikayesini dinledik tarlok ağzından, kardeşlermiş bunlar. su bükücülerden kan bükücülüğe ordan da kan bükerek güçlerini almaya kadar ilerletmiş işleri.

.korra'nın güçler gidince, oha lan noluyoruz. ne olacak şimdik diye kalınıyor bir müddet. uzun sezonlar bölümler toparlatabilirler idi. aang'ın çakraları tıkanınca sezon sonuna kadar kaldıydı öyle ama, tedavidir falandan sonra kar etmeyince, göz yaşları bizim aang'in ruhunu çağırdı ve bir anlamda iyileştirmeyi öğretti.

.tabi ki en güçlüsü kan bükücülük değil, avatarlık makamı ama çok hızlı düzelttiler herşeyi orası pek tatmin edici olmadı. en azından aang avatar olduktan sonra hikayeyi niye kestiler dediydim, bunda demeyeceğim böyle ama nasıl bir hikaye bulacaklar kim bilir bakalım artık.

.sonuç olarak ağızda değişik tatlar bırakan pek güzel iki adet bölüm idi. güzel olduğu için özellilkle son kısmı biraz daha uzatsalar diye düşündüm de durdum ama bilemedim artık, böylesini uygun görmüşler.

--- spoiler ---