29 Mayıs 2012

sgu stargate universe s02e03:

Awakening

--- spoiler ---

.serinin en iyi bölümlerinden biriydi, yeni tip uzaylıları gösterdiler. iyi yapmışlar baya, çok para harcadıkları için mi tutmamış yoksa yandan bsg esintileri olduğu için mi bilemedim. yeri gelmiş iken, raş'ın hayali kahramanı geminin içine kaçan doktor muhabbeti ve tema müziği bsg'ye çok andırıyor, neyse.

.destiny benzeri bir gemi ile karşılaşırlar ve kenetlenirler. olaylar gelişir. dünyayı çevirecek kadar güç bulurkar gemide, aktarırken uzaylılar çıkar aktarımı tersine çevirir falan bizim hain albay da bu gemide kalır ve bölüm biter. raş istemiyordu ama nasıl engelleyecek idi onu göstermediler hiç. ha bir de ulan bi geçit bağlantısı kurulsun askerleri öyle çek değil mi ne acelesi var o kadar? az açık kalır falan diye herhalde ama işte o vakit de daha bağlantı kurmadan elde var sıfır oldu.

.tabi bir şekilde dönmeyi başarsalar bile seri bitecekmiş ayağı yapmasınlar bana, daha önce bahsedildi ama yazdım mı bilemiyorum destiny'nin güç müş verdiği falan filan söyleniyordu. tanrı sendromu yani, luşian ittifakı o yüzden ele geçirmeye çalışmış falan filan.

.neyse repliklerden sağlam bi tanesini duydum, çok sık olmuyor tabi böyle serilerde. karısını kaybetmiş işgalci güçlerin başlarından bir eleman tj'yi teselli ederken "hayat kaybetmektir" şeklinde çevirdikleri life is lost gibi bir cümle ile zihinlerimize kazındı. eh iyi replik en azından, bilineni güzel açıkladı emmoğlular.

--- spoiler ---