30 Haziran 2023

the witcher s03e01:

 Shaerrawedd

--- spoiler ---

.geçen sezona göre sönük başladı. bu üçünün bir arada olması çok güzel, birlikte eğitim meselesi de fena değildi ama sönük kaldı, sonra durduk yere etkinliğe katılmaya karar verdiler, hadi ona da tamam bulunacağı belliydi, dövüştü öğrendi derken, bir den yem olsun baştan olayı çözelim demeye getirdiler, iyi de eğitim hazır mı? neden kaçtın o zaman? 

.ateş saçan büyücü dert olmuştu şimdi yine öldüremeden bırakmış oldu, geralt onu öldürmeye gitti, ciri ve yen de başka bir yere gitti, eğitimi tamamlamak için kuvvetli büyücüye dediler ama kim olduğunu hatırlamıyorum.

.yerler ve kişilerin çoğunu unuttum zaten, uzun zaman geçiyor böyle hatırlatmadan başladılar. biraz yine savaş koyalım demişler, savaş sahneleri de sönüktü ama hoştu. witcher'ı dövüşürken izlemek güzel, az biraz kattılar ama bu kadar. ciri'nin süper güçleri vardı kontrol edemiyor ama dövüşte falan da ustalaşacaktı çok fazla bir yol kat edememiş.

.jaskier arkadaşımız yine komikli, lavtası yara aldı ve olaylara dahil olmuş oldu. eskiden daha organikti bu olaylar şimdi fazla yapay olmuş. diğer görüştüğü prens ve yetkililer kimdir bilmiyorum mesela, en güçlü krallık, gizli ağı olan sakallı tip kötüydü, neden onlarla görüşüyor bilemiyorum.

.elflerin derdi neydi? savaşta olay çıkarmışlardı şimdi fazla güçsüzler gibi. witcher durduk yere kardeşini öldürdü, kıtada herkesi öldürme niyetindelermiş. eskilerden biri bunu yaparken yenilmiş, herkesi öldüren bir kraliçe heykeli dikilmiş. ciri yarı insan ve yarı elf olarak olayları toparlayabilirim falan diyor da henüz hazır değil.

.o yüzden yolları ayrıldı, birbirlerine bıraktıkları mektup güzeldi ama ne bileyim ayrılmasalar daha iyidi, dizinin olayı bunları birleştirmek üzerineydi, ilk bölümden ayrıldılar, pek olmadı sanki. bu sezon hakkında pek umutlu konuşmuyorlar. esas eleman değişti demişlerdi, aynı tip, en iyi karakter o ama hikaye bozacak gibi duruyor.

--- spoiler ---