26 Haziran 2023

resident alien s02e06:

 An Alien in New York

--- spoiler ---

.güncel takip ediyor muydum bilmiyorum ama dizi listelerinde bakınca fark ettim, izlemediğim bölümler varmış. tam kesilen yeri nedense hatırlıyorum, saçma falan ama konusu ilgi çekici demek. new york'a gideceklerdi, uzaylı bir arkadaşı vardı, bu olayı uzatacaklar gibi çünkü uzaylı arkadaşı bulamadık, sokak resim sanatçısıymış, her tarafa mesajlar koymuş, sergisine de ulaştı ama kendisini bulamadı.

.birlikte olduğu kadını buldu, bu uzaylı çıksa daha enterasan olurdu ama kadın bu resmi benim için yaptı dedi ve diğerinin uzaylı olduğu ne zamandan beri biliyorsun dedi, ilginç olabilir. manyak arkadaşa da lsd verdiler, şehirde öyle gezecek, başına haller gelebilir. askeri pis işleri yapan kadın da benzer yere geldi.

.şehirde takılmaları iyi, eleman eğlenceli ama o kadar da güldürmüyor işte. ahtapot sahneleri yine iyidi, bu sefer öldürdüler ahtapotu ve tereyağlı olarak yedi, beni böyle onurlandır dedi, komikler galiba. köpeğin öldürmesi de iyi aslında, köpek de baş örtülü kızın köpeği idi, kendince islami göndermeler yapıyorlar, komik değiller.

.topu kaybetmişlerdi, diğerleri bulmuştu. köpeği de ondan almışmış, hatırlamıyorum ama kalsa komik olabilirdi.

.bir de önceki hayatında insanları öldürüyormuş, anlaşma yapmışlar, para çantası diyor, para sorun değil diyor ve medikal kayıtlar diyor, pis işli bir doktor gibi, artık her kimse böyle bir şeymiş. hemen tanıdılar ama bir yere varmadı.

--- spoiler ---