15 Ocak 2023

house of the dragon s01e05:

We Light the Way

--- spoiler ---

.hala başka yerde görmüşlük hissi devam ediyor. bu sefer kızının düğünündeki kutlamada olay çıkan kral olayı, bunu witcher'da mı görmüştüm? onda böyle bir şey olmuyordu ama yine olay çıkıyordu, bilmiyorum artık hikaye kalmamıştır belki de.

.gay ve zenci karakteri eklemeyi ihmal etmemişler. prenses ile anlaşmalı evlilik yapacaklar, herkesin keyfi kendine olacak, gay aşığı şövalyeyi görüp anlıyor ve sırları güvende tutmalıyız diyor, sonra eleman patlıyor yumrukla kafasını ezerek öldürüyor, sebebini anlamadım, bir yaptırımı yok mu peki? kraliçe gelmese kendini öldürecekti, sadece bu kadar mı?

.elin değişmesi iyidi de kral çabuk hastalandı, hasta kral hikayesi de çok, öldükten sonra fetih yapmadın muhabbeti de çok söylendi, adam barışla geçirtmeye çalıştı ama bunlar ejderhalı kardeşler, kardeşi savaşçıydı çıktı geldi ama hani gözüme görünmeyeceksin dediydim, demedi. konuşmasını karısı böldü yine laf etmedi, biraz iktidar sorunları var gibi bu kralımızın, sonra zaten burnu kanadı, öyle ölüp gidecek taht oyunları kızışacak!

.prensesin amcası ile takıldığı yer de garipti, zaten kavganın hemen öncesiydi, askerleri geç beni al karın yap falan diyor, diziye gel!

.amca karakterin karısına gidip atı ürkütüp ölümüne sebep olması nedir? elini kolunu sallayarak gidiyor, kadının koruması falan da yok, tasarladı mı bilmiyorum ama kolayca sakat bırakıyor sonra da kafasını taşla eziyor, biraz saçmaydı bu, akrabası da toprak derdine bırakacak arkasını öyle anlaşıldı.

--- spoiler ---