12 Aralık 2022

the peripheral s01e06:

 Fuck You and Eat Shit

--- spoiler ---

.bu müfettiş tipi nedir ya? çok mu aramışlar? değişik dünyaya geçtik yeminle, duruyoruz böyle adamlar değişiyor, tamam herkes istediğini yapar da bu tip nedir? konuşmalar komik sayılır ama gereksiz de oldu, devamlı oturalım konuşalıma geçtiler.

.durduk yere müfettiş olayını da anladığımı söyleyemem, birimleri de anlamadık, diğer tip ne oldu? bu "kadının" özelliği nedir? pat diye yeni bir karakter çıkardılar, pat diye bunları denetliyor, kimin ne işe yaradığını anlamıyoruz.

.tetikçi elemanı paketleyenler görünmez arabayı kullanıyordu, neden bu sakallı mafyaya teslim ettiler? onu da anlamadım, adam iyimiş ama akvaryumu patlatarak kadına da elektrik vermiş oldu. neden adamı paketlediklerini de anlamıyorum, seni kim tuttuya getirdiler de ulan arabaların sahibi tuttu işte, bir şeyi mi kaçırdım diye düşündüm burada.

.geçen bölümdeki olayla başladılar, zenci arkadaşın olayı buymuş, köpeği kurtarayım derken bir kol ve iki bacak gitmiş. adamın acısı büyük ama bir şekilde yaşıyor işte, bunu aşmak yerine olaylara giriyoruz, acısını diğer eleman hissedince yerlere yığıldı, bu köpek testini gelecekteki olayda ne diye anlatmışlardı, orasını da kaçırdım aslında ya bakalım anlarız belki. empati olayını azaltma ile ilgiliydi herhalde, normalde bunlar bir şey hissetmemesi mi gerekiyordu? ne diye böyle oldu peki?

.pek bir yere gitmemesine üzüldüm, gözü mü takip ediyorlardı neydi? kasaba geldiler, orada dövüştüler falan sonra hafif yakınlaştılar, hiç alakaları yok abi nerden esiyor böyle saçma sapan şeyler, hiç olmadı yani. nerden nereye geldik.

--- spoiler ---