16 Aralık 2022

his dark materials s03e01:

 The Enchanted Sleeper

--- spoiler ---

.çok karıştırmışlardı, hatta bu sefer son yazdıklarımı da okudum ama tam hatırlayamadım, isimleri bile unutmuşum yani o yüzden de işler karışık, son büyük bir savaş vardı, onu zaten hiç anlamamıştım. şimdi hala asker topluyorlar ama savaş başladı diye bitirmişlerdi, pek bir savaş yok yani.

.son dakika birileri öldüydü, kimdi onu hatırlamıyorum ama kız sağlam, annesi uyutuyor, başka diyarlarda gibi göstermişlerdi ama sanırım sadece rüyaymış. oğlan bunu arıyor, elindeki aletlerle bile bulamazken melekler geldi yardıma ve ayıyla birlikte yola çıktılar, elindeki bıçakla sadece olduğu bölgede mi geçiş yapıyordu? onu bile unutmuşum, gemiyle yolculuk yapmak zorunda kaldılar.

.cadılar ne oldu? şimdi melekler çıktı piyasaya ama cadılar vardı, melekler oğlandan yardım istiyor, bıçağımız çok mühim ama evrenlerin kaderi bu bıçağa bağlı falan derlerse komik olacak, savaşa katılacağını söyledi ama önce kızı bulmaları gerek. yerini ancak tespit ettiler ama daha kim bilir ne olacak.

.diğer tarafta din adamlarımız da birbirlerine ne yapıyorlarsa iki saat imalı bir şekilde işler yaptıktan sonra kızın annesi ile olduğunu tespit ettiler, böceği saldı ve onlar da bulacak gibi, hep birlikte yine dalacaklar yani.

.baba karakteri vardı, savaşı kazanmaya çalışıyor, bir zenciyi saflarına katmak için çok çaba sarf etti de ne bileyim böyle anlatıyorlar, bunlarla mı savaş olacak diyor, insan. daha büyük ölçek de yapamayacakları için cılız kalacak diye tahmin ediyorum.

--- spoiler ---