21 Kasım 2022

westworld s04e01:

 The Auguries

--- spoiler ---

.aylar yıllar geçti, hiçbir şey hatırlamıyorum. siyahlı abimizi en son akıl hastanesine yatırmamışlar mıydı mesela? ne ara çıktı da işler yapıyor? onu hiç anlamadım, bir an geçmişe mi döndün dedim, olayların başlangıcını mı görüyoruz falan?

.yok değil üçüncü sezon bitişinden devam ettirmişler, yapay zekanın patlatılma görüntüsünü de hatırlamıyordum, izledim mi izlemedim mi diye baktım, izlemişim, böyle de dizi izlenmez aslında, şimdi hiç vakit kalmıyor, merak da etmiyorum açıkçası ama işte artık görev icabı bitiririm bu diziyi, zaten bu sezondan sonra iptal edilmiş.

.christina hikaye yazarı olmuş, kendini gerçek insan sanıyor galiba, buna ne olduğu hiç mi hiç hatırlamıyorum, şimdi kötü sonlu hikaye yazsın yazmasın muhabbeti yapılıyor, belki şu an sadece bir oyunun içindelerdir, onu da sezon sonuna kadar göstermezler, tarzları bu yani.

.bölümde intihar eden arkadaş nikita'nın bilgisayarcısıydı, yıllar geçti hala aynı tip ama şimdi sadece ve maalesef figüran olarak gelip bölümde öldü. aslında net anlatıyor ama kadın ihtimal vermedi, açık görüşlü bir insandı halbuki.

.diziye sonradan katılan caleb mal arkadaşımız hala mal, zenci velet neden kendi çocuğu zannediyor? karısı nerden çıktı? bir tek maeve mi biliyor olayları? bundan da emin değilim ama siyahlı piyasaya inince tekrar ekibi toplayıp dalmayı düşündüler, durum bundan ibaret, 7 sene geçtiğini anlıyoruz. velet de maeve'in veledi, hepsi robot olması gerek ama kendini kaybetmiş bunlar, dizi robot dizisi olarak da görünmüyor artık, ne yapmaya çalışıyorlar? nereye varmaya çalışıyorlar ben anlamadım.

--- spoiler ---