7 Ocak 2022

yellowjackets s01e08:

 Flight of the Bumblebee

--- spoiler ---

.iki bölüm kalmış ama ne açıklandı dersek, hiçbir şey. hala güya gizemi sürdürüyorlar. bu dizinin filmi ya da bir yerden hikayesini duydum mu bilemiyorum ama yüzü parçalanmış, öldü sanılan kızı yakacakken kurtulma sahnesi ile dindar kızın uçakta yanma sahnesini daha önce görmüştüm. bakımsız uçak pek de uçmuyormuş demek.

.yardım için gitmeye kalkmışlar, kurtlar parçalamış geri dönmüşler, o da nöbette uyurgezerlik yaptı diyeymiş. uyurgezerlik olayının da gizemi var. güncel zamanda da başladı, oğlunu korkutan buymuş ama detayları söylemiyorlar, şimdi köpeklerinin başına bir hal geldi sadece.

.şişman hanımımız kocasını aldatmaya devam ediyor, kızına da ders veriyor bu konuda ama aldattığı elemanın kim olduğu belli değil. dolapta beklerken simleri buldu ve kasanın boşaldığını mı gördü? o kısmı çok anlayamadım ama şantaj yapan eleman buysa baya komik, ne gerek var ki? madem öyle ne demeye sevişiyor?

.bağımlı iğrenç hanfendinin derdi büyük, eski zamanda sevgilisinin sertleşme sorunu varmış. gay koçundan bu konuda ders alıyor, kendisi diğer dizilerde de gay değil miydi bu arkadaşın? her neyse daha sonra travis kızın iğrenç bir şahsiyet ile birlikte olduğunu öğrenin ayrılmış. güncel zamanda banka hesabını kimin boşalttığını bulmak için eski sponsorunu tehdit etti, komik aslında da, dramı gereksiz.

.misty en piskopat karakter, gay koçu için kendini paralamış. kurt saldırısından kurtulmuş, diğerlerine hep yardım etmiş ama kimse sevmiyor. güncel zamanda bağımlı arkadaşının pudra şekeri gömmesine engel oldu ama tam olamamış. güldürdü. kuşunu tehdit ettiği kadınla da arkadaş olsalar tam komik olacak.

--- spoiler ---