31 Ocak 2022

resident alien s01e07:

 The Green Glow

--- spoiler ---

.yakalanma görüntüsünü iyi toparladılar, kadın bana niye ilaç veriyorsun diye kopmuş gelmiş. geçen bölüm bu çok saçma dediydim ya neyse ki bu kadar da değil demişler, ilaç verildiğini anlamış, bayılma numarası yapmış ve kocasını takip etmiş. bir taraftan kocasını kurtardı da...

.gemisine geldiydi, bunu gözetliyorlardı, adam da yalnız kalmak için buralara geldim deyince karı koca kavgası sandılar, aslında elini falan ileri götürmüştü, belli etmişti ama sonra çaktırmadı, diğerleri de fark etmedi, derken kurtuldu.

.gemisi alınınca dünyayı yok etme aletini bulmak için veletten yardım istedi, kamyondaki aletleri nasıl gördün dedi, parıldıyormuş. sonra bilim projesi gibi bir şeyler yapıp teleskopla dağa baktırdı ve pat diye yerini buldu ama buzların ortasında tehlikeli bölgedeymiş. gitme bir şey olur falan derken kadınlar gördü, bu elemanın arkasından gittiler ve hepsi birlikte karın içine düştüler, bundan sonrası ne olacak?

.zaten iyice insana benzedin diye öldürdüğü adamı rüyasında görüyor, velede dünyayı yok edeceğini söylemedi ama komikli yapıyorlar, eninde sonunda insanları sevecek işte, boş yere uzatıyorlar.

.aleti ellediğinde gemisi de aktive oldu, yeri belli oldu. bundan da kurtulacaksa baya zorlama olacak yalnız, bakalım büyük konuşmamak lazım bir şekilde toparlıyorlar.

.şerif yardımcısı kadın istifa etti. bu yan karakterler komik ama çok abarttılar. kadına davranışı zaten ayrı bir olay, köpeği muhabbetini ve tepkilerini seviyorum ama bunların araştırdığı hikayeden bir şey çıkmaz. resmen önceki hikayede kalmış gibi davranıyorlar.

--- spoiler ---