21 Ocak 2022

resident alien s01e02:

 Homesick

--- spoiler ---

.ben de aşık oluyor falan sandım, evini özlediği için karnında boşluk hissediyormuş. bulduğu madenle ne yapacak bilemiyorum ama yer çekimini sıfırlayan bir şey, aynısını gemisini sakladığı yere düşen salağın teki yüzünden de gördük galiba, gemisi falan ortaya çıkmaz herhalde ama uzaylı hikayesi beklediğimden daha fazla araya bir antik uzaylılar sıkıştırdılar, ona da güldüm.

.veledin bisikletinin frenini kesti, ciddi ciddi öldürmeye çalışıyor, arada öldürme fantezileri falan komikti ama ne bileyim bu işin sonu komik olacaksa arkadaş olmaları gerekiyor, dizinin kafası bir değişik, kendi gezegeninde bilim insanı, buradan internet üzerinden doktorluk yapıyor. ilgili sahneler de komikti.

.insani duygular meselesine çok girdi. bowling olayına girdiler, şerif baya komik bir insanmış, adamın işi gücü yok bunlarla uğraşıyor işte. güzel bir atış yapacağını sandık ama topu tutmadığı için sıkıntı oldu, sonrasını göstermediler.

.oğlanın dikişi meselesi de komikti. esas telefonla konuşmasına güldüm, ses taklidi sonrası açılması falan sesli güldürdü, oğlanla işi var bunun, adamın tipini görmeden arkadaş olamazlar herhalde ama nedense böyle bir beklentim var.

.bir de ineğin memesinden emmiş. çiğ çiğ yiyecek sandık ama memesinden emince bir takım komiklikler oldu. uzaylı kardeşler gelip karnını doyurmuşlar.

.kim zehirledi olayını pek araştırmıyorlar, hikayenin akışı aslında değişik, esas hikaye uzaylı hikayesi ama bu bölüme yan konu koymamışlar resmen, bakalım alışınca normal ilerler herhalde.

--- spoiler ---