27 Aralık 2021

the witcher s02e04:

 Redanian Intelligence

--- spoiler ---

.hala güzel gidiyor. kavalcı arkadaşımız şarkıcı arkadaşımızmış. witcher'dan sonra güzel bir şarkı yazmış. güzel bir performans da gösterdi, hatta grup bile yapmış. bölüm sonu arkadaş kayboldu. yen arkasından bakakaldı, yardım edecek mi bilemiyoruz ama güçsüz yen de hiç çekilmiyor, umarım gücüne tez zamanda kavuşur.

.ciri hem witcher yaratabilecek eski kana sahipmiş, hem monolitleri deviren arkadaşmış. bunun ne demek olduğunu bilemiyorum ama umarım açıklarlar, yani aşırı güçlü bir arkadaşmış kendisi. geralt durumu anlamlandıramadığı için gidip görmeye karar verdi. yen ile aynı istikamete girdiler, karşılaşacaklar herhalde ama sanki yen vazgeçmiş gibi görünüyor, o da garip yani.

.elf olayları sıkıntılı, zenci elfimiz vardı bir ara ciri'nin arkadaşı gibiydi. onu ajan olarak tekrar yollamışlar. bu yaşlı ve kaslı abimiz kimdi? tipi çok tanıdık, hatırlayamadım ama hem kralını kurtardı hem de elflerle işler peşinde, baykuş tarafında kim var onu da bilemiyorum. hangi büyücü?

.ciri'ye yardım için bir büyücü çağırdı, şu yanmış büyücüyü... gecelik takılalım dedi geralt'a o istemedi. yen'den niye bahsetmedi? onu hiç anlamadım, öldü ölmedi, falan filan bir şeyler demesi lazımdı. canavar araştırmalarında, büyülü olup olmadığı testleri ya da bilimsel yaklaşımlar falan witcher cephesi için baya iyimiş. zaten en son yaşlı witcher gözlemle ciri'nin durumunu keşfetti, işler nereye gidecek bakalım.

.bölümdeki en büyük saçmalık, sağır arkadaşını yaratığa feda eden elf salağının diğerleri kaçsın diye kendini feda etmesiydi. ulan madem öyle diğerine yardım etseydin ya? bir karakter bu kadar tutarsız anlatılınca sinir oluyorum.

--- spoiler ---