26 Aralık 2021

the witcher s02e03:

 What Is Lost

--- spoiler ---

.kraliyet salonundaki büyüyü bu kız yapmamış mıydı? neden anası dedi? ben hala o hikayeyi karıştırıyorum, geçen sezon öyle bir karışık akış yaptılar ki ondan böyle oldu. bu kızın devasa büyü gücü var. aynı zamanda savaşçı ve witcher olacak, eğitim başladı ama çok ağır ilerliyor. devamlı kovuyorlar, devamlı zorluyorlar. witcher kontrol edemiyor.

.mevzuları da göremiyor, sakladığı yerden bulduğu ninesinin verdiği parçaydı. bak ninesi deyince büyüyü yapan anası gibi oldu. anasını komple unuttu. kirpiyle takılan anasıydı galiba ama emin değilim, her neyse.

.eğitimde zorlarken pat diye yaratıklara geldik, kızın gördüğü şeyler gerçekleşiyor ama neden? yaratık sanki bu kızı öldürmeyecek gibiydi? witcher neden buraya getirdi? onu da anlamış değililm. eğitim olayı daha iyi ilerlemesini beklerdim.

.diğer tarafta yen'in başı belada büyü gücünün gittiğini nasıl sadece bir kişi anladı? hepsi büyücü ama sadece akıl hocası kadın anladı, sonra tutsak ettikleri güneylilerin başını öldür dediler, bölüm sonunda adamı serbest bıraktı, hatta kaçmasına yardım etti. gücü kazanmak için böyle yaptığını ima ettiler ama ne bileyim o kadar da iyi olmadı.

.arada da işte hafif dekolte ile dolandırmış oldular. yen'in görevi bu mu? diğerlerinin elflere yaptığı olaylar ya da tarihçiyim diyen tipin her köşeden itiraz etmesini de çok anlayamadım. güneyliler ile elfler birlikte takılacak gibi, bilmem nenin anasının başının altından çıkıyor bunlar, esas düşman o mu sezonun? ondan geçen sezon bu kadar abartmış olabilirler.

--- spoiler ---