2 Aralık 2021

the shannara chronicles s02e09:

 Wilderun

--- spoiler ---

.adamlar üst düzey saçmalıyor ne diyeceğimi bilemiyorum. zaten kötülerin kazanması mümkün değil, öyle olsa yine hadi tamam diyeceğim ama iyiler bu kadar yenildikten sonra finalde kaybedecekler iyice saçma olacak.

.bir kere eretria'nın içindeki kötülük kaç bölümdür işlenen bir konu, sen niye anahtar olan kraliçenin yanına getirirsin bunu? hadi yanına getirdin ne diye koruyacak yere kapatırsın, hadi kapattın diyelim içinde onu engelleyecek wil denen mal shannara ne işe yarar? kraliçenin taşını aldı gitti. bilmem ne suyunu açacak da dünyaların hakimi olacak süper...

.kahin çocuğumuzu iki saniyede öldürdü. bu da aşırı saçmaydı. eleman kendi gücüyle warlock denen arkadaşı uyandırıyor, sonra olaylar gelişiyor karıyı falan öldürüyor, bunun kölesi olacakmış, efendim falan diyor, hepsine tamam ama sonra gerçekten neyi arzularsın diyor lucifer gibi soruyor. eleman kıvırıyor falan sonra güç istiyorum diyor.

.gücü sana göstereyim diyor, büyü kitabından okutturuyor ki orada yazmasına gerek yok. güç arayan köle olmamalı, efendi aramamalı diyor. böyle salak saçma bir aydınlanma yaşayıp warlock'a aşık atmaya kalkıyor ve saniyesinde öldürüyor. bu ne lan şimdi?

.bunlar arasında allanon'un kızı ile yakınlaşmalar, salak saçma ayaküstü muhabbetler olması da cabasıydı. cabalandım yani, gerçekten pişman oldum. bir bölüm daha kaldı bitireceğim ama wil'ın yavşak suratına aşırı sinir olmuş vaziyetteyim. iki eliyle bir dört diyarı kurtarsın artık. başlayacağım kılıncına.

--- spoiler ---