30 Aralık 2021

hanna s02e08:

 The List

--- spoiler ---

.olayların başındaki adam niye sahaya indi? onu anlamadım ama gerisi güzeldi. bir sürü adamı var kendisi silahlı çatışmaya falan giriyor. bu arkadaş alkolü fazla kaçırıp infaz edilecekler listesini diğer tipe göstermiş, o da bunlar 30 yaşında altında, bir sürü çocuk var ne lan bu demiş, fotoğrafını çekmiş. bu yüzden peşindelermiş. adamı zaten öldürdüler, diğer listedeki tipleri ne yapacaklar?

.marissa'nın planı tekrar örgüte girmek ve başında kim varsa onu avlamakmış. bu nasıl olacak? listeden devam etmelerini istemeyecekler mi? tekrardan bir kaçışlı olay yapmamaları güzel, ajanların içine girecekler çifte ajanlık yapacaklar ama ne bileyim nasıl fark edilmeyecek? orası biraz saçma şimdiden.

.güncel sezona ancak geldim, yavaş yavaş izliyorum ama güzel dizi, izletiyor kendini. ilaçla ya da değil insani mevzuları bu kadar değişken olamaz. sandy mesela kafayı yemiş durumda, piyano falan çaldı, o sahne hoştu. normal insanlığa doğru bir meyil diyebiliriz ama yine de çok abartı.

.clara anasını buldu, yakalanacağı garantiydi ama bu sefer içerdeki zenci karı yardım etti, sonunda bir iyilik etmiş oldu, zaten hepsi taştan mı nedir lan bu? anasını alıp kaçması gerekiyor ama kaçabilirse de saçma, yakalanırsa da saçma olacak.

.hanna güzel idare etti, silahlı çatışmada harikalar yarattı, listeyi aldı getirdi, olayları çözdü, clara'yı kurtardı. çelik gibi sinirlerle kaldı öyle, yapacak işlerim falan var diyor, amerikayı dize getirecek bu şekilde herhalde ama bir yerde yorulacaktır, yoruldum dedikten sonra dönüşü muhteşem oldu. aynı performansı bir dahaki sezona da bekliyoruz.

--- spoiler ---