10 Aralık 2021

hanna s01e05:

 Town

--- spoiler ---

.güzel giderken saçmaladılar. dünyada bir tane oğlan kalmış gibi yardım eden kızın oğlanı ile takıldı. bu yüzden bir sürü sorun çıkacak, saçma sapan olacak o belli oldu. hiç de gerek yok böyle şeylere zaten başımızda ajanlar var, pislik insanlar var. ne gerek vardı?

.hanna'nın normal hayata özenmesi ama olmayacak olması güzel bir hikaye ama bu şekilde olmamalıydı. zaten bu tiplerin hayatları çok karışık, nasıl göremediler, bu kadar zaman nasıl saklandı?

.hadi saklandı diyelim herkesin fotoğraf çektiği partiye niye gidersin? gidip beni bulun demek gibi bir şey, bu da hiç olmadı.

.erik denen arkadaşımız da çoluğu çocuğu olan arkadaşlarını işe sokmakla hata etti, adam iki saniyede öttü. yerini değiştirmesi gerekiyordu değiştirmedi. zaten ölümden döndü ama yine de ne bileyim bu da olmadı. yardım eden kadını öldürdüler, kendisi de yakalandı. bunu hemen öldürmüyorlar. hanna falan mı kurtaracak nedir?

.marissa denen karının kafa baya sakatlanmış ama hala işine devam ediyor. çocuk sesi duyup yataktan kalktı, dışardan geliyormuş ama kafayı yemiş olabilir. hanna'yı saniyesinde buldu ve almaya gitti. öldürecek mi onu bilemiyoruz ama başa gelen tip bunu dışarda bırakmıştı, yine de kendi başına hareket ediyor. bir de fransız sevgilisi, senden çocuğum olsun istiyorum dedi. kadın istemiyormuş, haklı.

.hanna'nın ergenliği ile uğraştırmazlar diye umuyordum ama en sevdikleri şey bu galiba. şimdiden yıldım. umarım çabuk geçer.

--- spoiler ---