24 Kasım 2021

the shannara chronicles s01e07:

 Breakline

--- spoiler ---

.bu tarz hikayeleri sevdiğim için izleyebiliyorum ama cidden çok boş bir dizi. her bölüm saçma sapan işler olmaya devam ediyor. her bölüm esas karakterlerin başına bir şey gelecek herhalde, esas hikaye ilerleyemeyecek.

.bu bölüm gezgin kız yakalandı, onu kurtaracaklar, geçen bölüm hepsi düştüydü hepsi ölmedi. bu arada uçurum arası iple geçiş gerginliği sahnesi evrensel bir sahne galiba, sanki bin kere izlemiş gibiyim. yaratığı düşerken büyü ışığı ile vurduydu, öyle ölmüş herhalde. düşerek öldü deseler iyice saçma olacak, üçü de ölmedi bir tek o öldü.

.sonra elf avcıları çıktı, gezgin kızın arkadaşıymış, hatta sevgilisiymiş galiba. bir tane ejderhalı elf'in kulağını kesmiş. elf organları ile değişik şeyler yapıyorlarmış. bu arkadaş ile will karşılaştı, kulağını tedavi falan etti. diğer ikisi elf avcılarından kaçarken eski dünyada eğlencelik bir mekana düştüler, çatıdan içeri düştüler galiba. lise balo mekanı gibi bir yer. duvarında bir fotoğraf gördü, görüsündeki vitray imiş. onu yanına aldı ama ne alakaysa artık.

.diğerleri peşinden geldi, tam yakalanacakken ki kötü senaryoda hep son dakikada olur bu işler, will ejderha ile aşağı inip tekmeyi bastı adamım! will'e demedim.

.tam kurtulacakken eretria oku böğründen yiyip düştü, onu paketleyip götürdüler. bunlar da aramaya koyuldu, sonraki hikaye bu olacak işte.

.diğer tarafta dagda mor arkadaşa prensleri göndermişti. gelince senin baban zaten öldü, onun yerine şekil değiştiren geçti, seni kandırdım, kılıncımı bana getirdin falan diye düz şekilde anlattı. komikliğe bak, kimsenin aklına gelmiyor. neyse ki mal prens öldü, bir tek ona sevindim. diğeri daha akıllı o kral oldu. o allanon geldi günü kurtardı. onun da yaralar iyileşmiyordu ama akıl hocası geldi yardım etti, daha güçlü şekilde geri döndü.

--- spoiler ---