24 Kasım 2021

arcane s01e09:

 The Monster You Created

--- spoiler ---

.sezon böyle mi bitti şimdi? devamı gelecek mi bilmiyorum ama jinx kalıcı oldu. serum falan pek bir yaratığa çevirmemiş nedense, daha hızlı hareket ediyor ama kafa yine aynı manyaklık. tepside kafa getirdi sandık ama o kadar delirmedim dedi. mavi saçlıyı neyse ki öldürmediler.

.silco denen arkadaşı öldürdü, babası yerine koymuştu ama ondan vazgeçecek diye düşündü. heykelin oradaki sahne oydu. barış anlaşması için jayce jinx'i şart koştu. bu salaklar barış için oylama yaparlarken mekanlarına uzaktan güdümlü bomba gönderdi. hem de kendi silahları ile vurmuş oldu. her şeyi bitiren kız oldu yani. küçükken bu kadar manyak olacağı belli miydi bunun? o ağlayış neydi bak yine hatırladım.

.vi de elleri alıp silco'nun ikinci elemanı ile tekrar kapıştı, neye faydası oldu anlamadım. öldürmemiş de öyle duruyordu. silco ölünce jinx ile takılacak hepsi işte. böyle öldürmemelerine deli oluyorum, ne diye dövüşüyorsun o zaman?

.çılgın bilim insanı ölen platonik sevgilisine biraz üzüldü ama sonra pek bir şey yapmadı. jayce'e aleti yok et falan dedi ama kimse bir şeyi yok etmeyecek, aletin kendi planı var gibi. kontrol etti resmen.

.tüylü dostumuz zenci oğlanın mekana gelip pek beğendi. bu kadar kısa sürede bunları yapmışsın falan dedi. bu elemanın da hikayesi buraya geldi, o bir garip. nasıl bir senaryoysa artık, oyunla alakasını zaten hiç bilmiyorum ama ne alaka işte.

.geçen bölümden mavi saçlıyı paketleme görüntüsü vardı. oradan bölüm sonuna kadar göstermediler ve son dakka öldürmüş gibi dalga geçmeleri biraz komikti. tabii mavi saçlı jinx'i öldürebilirdi ama vi engel oldu. böyle de bir durum var. ilerde pişman olacaklar mı? ben umudur kestim bu jinx'ten...

--- spoiler ---