22 Kasım 2021

the shannara chronicles s01e04:

 Changeling

--- spoiler ---

.baya saçmalayacaklar gibi görünüyor. en son mesela yaratığı yakmak için bir tane asker görevlendirilmiş, bu şekil değiştiren arkadaşın boynunu kıtlatıp bıraktı. ulan koskoca şeytan öyle ölür mü? bunu nasıl bilmez? hadi bilmedi, hata etti, nasıl bir tane asker bu iş için görevlendilir, izlediğim en saçma sahnelerden biriydi. bu dizide bolca olacak gibi görünüyor.

.yetmezmiş gibi tüm ırkın hatta herkesin kaderi bir tohuma ve bunu taşıyacak bir prensese bağlanmış durumda, yanına bir iki asker verip yolluyorlar, versene orduyu ulan, yok mu ordunuz? adamlar ucuza getirmişler böyle, koskoca elf de sonra iki kişiyle yolla. bir de esas savaşçı druid o bile sarayda kalsın, baya saçma oldu.

.will veledinin gidip kıza tekrar kanması, sevişmeleri ve bunla ilgili devamlı göndermeleri de saymıyorum. ağaç prensese aşk maşk yok, işine bak deyince garip garip baktı. ağaçtan çıktıktan sonra oğlandan uzak durdu. oğlan da o ara gezgin kızla işi pişirdi, sonra da bunla dalga geçiyorlar, biraz saçma değil mi lan?

.komedi olarak mı izleyeceğiz ne yapacağız bilemiyorum ama hani izletiyor kendini de böyle gidecekse vay halimize.

.ağaçtaki sahneler de çok saçmaydı, dövüşü kaybediyor derken şak diye öldürdü, sanki öldürmek öldürmemek olayıydı ya da yetenek meselesiydi, her şey o kadar yapay duruyor ki niye izliyorum diye şimdiden sormaya başladım. cevap belli aslında, şu an başka bir şey bulamadım.

--- spoiler ---