13 Kasım 2021

shameless s08e07:

 Occupy Fiona

--- spoiler ---

.fazladan dramlılardı. ian'ın nesi var? hasta falan mıydı? bu kadar aralıklı izleyince durumu unuttum. kederlere gark olmuş şekilde daha önemli meselelere ilgilenmesi gerektiğini söyledi, fiona sordu ama söylemedi. neydi unuttum. söylediyse tabii.

.carl yine aletinin dikine gidecek gibi görünüyor. bağımlılıktan kurtaracağı kızcağız ilk fidye meselesiyle kandırdı sonra da salmaması için çeşitli muamalelerde bulundu. bu elemanın başına bir şey gelmesin artık.

.lip zaten diplere düştü. hocası kasten hapsi boyladı. adam belki de hapse düşmek istedi ama senden yardım falan istemedim dedi. lip aslında tamamen kendisi için yapıyor, bunlar beceremezse ben de beceremem diyor ama ne bileyim çok abarttılar.

.frank işe girmeye çalıştı ama amerikan sistemi eleştirilerinden yine sıfıra döndü. kanada'ya adam kaçırıp kaçakçılık falan yapacak, bu da sağlık sistemi eleştirileri oluyor herhalde. amerikaya hoş geldiniz.

.deb işten gururlu bir şekilde istifa etmiş oldu. başını ağrıtan bir üroloji doktoru vardı. gereksiz kavgalar, para nasıl kazanacak bilemiyoruz ama en azından biraz komikti.

.sevgili komşularımız kevin ve monica da bir türlü havaya giremedi. komik sayılır mı bilemedim ama kevin olayı bir türlü tam anlamamıştı, biraz abarttılar ya mevzu ev işleri ve gerekli ihtimamı göstermemek olunca işler karıştı. o zaman da monica bunu beğendi!

--- spoiler ---