17 Kasım 2021

messiah s01e05:

 So That Seeing They May Not See

--- spoiler ---

.adamlar namaz kılarken falan ölüyor, çok abartmışlar. dinde yeri yok böyle bir şeyin efendim. israilli ajan arkadaş niye çıktı öldürmeye geldi? aklına girdi falan diyor, karıyla da konuştular mesela ama yine de mantıklı bir açıklaması yok. diğer oğlanı çölde bıraktıydı, ölmedi ama ahali gitti, bir tek o geride kaldı. diğer arkadaşı küçük prensi okuyor, elini tutuyor falan. bir bu dizide gay yok galiba ama bunlar da gizli sanırım. garip bir şeyler var havada.

.walking dead'deki sarışın kadın kanser hastası çocuğu için şifacıya geldi. şimdi standart bir şifacı mesih olayı yapsalar güzel olmayacaktı, o bakımdan değişik hoş bir havası var ama hiçbir şey olmazsa yine olmaycak, bunun ayarını tutturmak çok zor olacak. bakalım nasıl yapacaklar.

.şimdi mesela kayıp köpek vardı. yavrum yazık yıkıntıların altında kalmış, bunca zaman nasıl sesi çıkmamış bilemiyorum ama köpek inlemelerine olaylar başladı. sanki gelip iyileştirecek gibi bir hava yarattılar ama tüfeği adamın elinden alıp vurdu. ilk hayal kırıklığı yarattı ama nereye bağlanacağına bağlı, çocuk kurtarman gerekirdi dedi ama hayır kurtarmam gerekmiyordu dedi.

.cia karısına ettiği laflar, bir kitaptan, manifestodan alıntıymış, onu dedektif arkadaş çıkardı. üç kağıtçı olduğundan eminler ama hepsi bir garip davranıyor. papaz zaten ne yaptığını bilmiyor, uyku tutmuyor, dertleri büyük yani. beni buraya getirmeni ben istemedim diyor, eleman haklı bir taraftan.

.iyi güzel ama papazın kızıyla ne alakası var, kız atlayacakken niye senin için geldim diyor? manası nedir? kalabalık tipleri zaten bir garip, amerika için bile garip yani. röportaj falan yapıyorlar işte o görüntülerle başladı.

--- spoiler ---