16 Kasım 2021

arcane s01e06:

 When These Walls Come Tumbling Down

--- spoiler ---

.yine abla gitti, bölümlerin bitiş ve başlangıçları bir garip. akışı bozuyorlar aslında. powder denen jinx artık neyse kafayı yemiş durumda, bunu fark etmiş olmaları lazım. son sahnede orada olmayanlarla konuşurken kaykaylı arkadaşlar saldırdı.

.ben zaman geçtikten sonra kaykaylılardan pembe saçlı bir tip inince onu ablası sanmıştım. değilmiş meğer ablası zindandaymış herhalde, şimdi çıkmış. ablasının verdiği fişeği açınca görüp geldi, iyi güzel anlaşacaklar sandık ama fedai falan gelince kafayı yedi. tam da o sırada gelenler vardı. güzel dövüştüler ama hem kristali hem ablayı kaybetti, olmadı yani. yine kafayı yiyecek. üstelik tek gözlüyle de arayı bozdu, iyice kötü olacak.

.esas olay büyülü arkadaşın organik madde istemesi, onu coşturması ama sonra öldürmesi. minik bilim insanımız bunu görünce hemen yok etmelisiniz ben bunu daha önce gördüm dedi ama onu emekli ettiler, böyle de bir olay yani.

.geçen bölümde hastalanan arkadaş için bu büyü şans zannettiler, bölüm başında da dragonunu eğiten tipin ejderhasına benzeyen bir yaratığa sahip bir adam vardı. bu sakat sakat bir mağarada bunu bulmuş, meğer yaratığı kullanıyormuş, öldürüyormuş. mutasyonmışmuş. şimdi seni anladım diyor. kendi sağlığı için kötü yola sapacak bu arkadaş.

.dizide iyi karakter kalmıyor resmen, hepsi gri yani. mutlaka bir mallık yapıyorlar, bir kötülük yapıyorlar. şimdi bilim oğlanı da büyüyü bu şekilde kullanarak kötülük edecek, şehri zaten ihya edeceklerini düşünüyorlar ama olmadı yani.

--- spoiler ---