6 Ekim 2021

watchmen s01e02:

 Martial Feats of Comanche Horsemanship

--- spoiler ---

.bu zenci arkadaşı leftoversda'daki baba kıza benzetmiştim, kendisi o değilmiş. bu dizide de torun kız şeklinde olmuş. komik bir arkadaş, aldılar götürdüler bölüm sonunda. dizide ne oluyor belli değil.

.almanyanın vakti zamanında zenciler için yazdığı propaganda mektubu ile başlattılar, o mektubu babası buna vermişti. sonra saldırı olunca bebeği alıp ortadan kaybolduydu. o velet bu arkadaşmış. polis şefini ağaca ben astım diyor, hakkatten yapmış olabilir. tutuklamaya götürürken ortadan kayboldu.

.duvarların içinde isketlerden bahsetti diye ölen şefinin duvarları içine baktı ve kukuleta mıdır nedir? onu buldu. adam zenci polis kuvvetleri içinde böyle bir tipmiymiş? birlikte savaşmaları ne olacak? ne ortaya çıkacağı belli değil ama ırkçılık olayını biraz değişik ele almışlar.

.filminde bu kadar ırkçılık olayı var mıydı? hiç hatırlamıyorum ama dizi tamamen onun üzerine kurulmuş şekilde ilerliyor. zaten şefin öldürülmesinden sonra karavan parkını basıp adam dövmelerle geçirdiler. 

.süper kahramanlar sadece sözde var. muhabbet olarak geçiyor ama kendileri piyasada yok, sadece polisler üzerinden ilerleyecek gibi görünüyor.

.süper kahramanların gelişini, oluşu canlandıran bir piyes izledik. geçen bölümde de ufak bir kutlama yapmışlardı. yine tanıdık bir sima, bir şato gibi bir yerde klon hizmetçileri ile gösteri yapıyor. her gösteride bir tanesini yakıyor falan, böyle manyak bir tip. erkek klon sleepy hollow dizisindeki tip olmalı, sakal gidince tanıyamadım.

--- spoiler ---