28 Ekim 2021

The Suicide Squad

 

devam filmlerinden gidiyorum. ilk filmi pek hatırlamıyorum ama baya eğlenceli bir filmdi. öyle kahkaha attıracak bir komedisi yoksa da baştan sonra süper kahraman komedisi yapmışlar, tipler falan gayet iyidi. mesajlı falan da olunca güzel olmuş. ilk filmden esas kadın karakteri hatırlıyorum ama hiçbiri derinlemesine bir anlatım değil zaten, öyle geçip gidiyor. uzaylı olayı da komik denebilir. en azından orjinal.

--- spoiler ---

.yine intihar timi ile başlatıyorlar ama başlattıkları gibi nerdeyse herkes ölünce ne oluyor lan diyoruz. bunlar sadece dikkat dağıtmak için gönderilmişmiş. ilk filmde var mıydı bilemiyorum ama askeri zat ve kadın karakter ölmüyor.

.esas takımda iki tane birbirinin aynı işi yapan nişancı arkadaş var. bunlar normal insan ama asker şeklinde, diğerleri de uçuk kaçık süper güçleri olan tipler. köpek balığı tip zaten ayrı komik, her tarafta annesini gören benekli arkadaş falan derken kafalar çok güzel olmuş. bir de fareli köyün kavalcısı modunda bir şeyler uydurmuşlar. güzeldi bence.

.bunlar amerikanın uzaydan getirip, bir yerlerde deneyler yaptığı ve silah olarak kullanmaya çalıştığı yaratığın izlerini silmek için gönderilmiş, içlerinden hafif gay kılıklı nişancı arkadaş bunu yapmak için albay dedikleri tipi öldürdü, o hiç olmadı. son sahnede kendisini de kurtardığını gördük.

.esas bilgi yine yayılmadı, sadece özgürlükleri için kullandılar, bu da belki olmadı diyebiliriz ama cevabını vermişler, öyle bir dünya yok diyorlar. bir taraftan haklılar yani. 

.dünyalar yıkılırken esas kadın karakterde kendisi harley quinn, devamlı bir rahatlık var. evlilik teklifi falan komikti, araya bir şeyler sıkıştırmışlar işte. 

.farelerden korkup sonunda sevmesi de güzel oldu. hiçbir şeyden korkmaz ama farelerden korkar, hep baba sorunları demeye getirdiler, az biraz dram ama ikisi de birbirini kurtardı. koskoca yaratığı fareler ile öldürmek de ayrı bir manyaklık. tebrik ediyorum.

--- spoiler ---