12 Ekim 2021

counterpart s01e09:

 No Man's Land - Part One

--- spoiler ---

.tetikçi lezbiyen bu taraftaki tetikçinin yerine geçeceği kişi öldürmüş. geçen bölüm yanlış yazmışım. zaten eleman heyecanlı heyecanlı şarkı söylüyordu, nasıl anlayamadım dedim sonra. bu tipler geçiş bölgesine operasyon düzenledi. bölüm sonu aynı tip vurulmuş halde sınıra kadar geldi. sınıra geldikten sonra bir şey yapamayız diye orada bıraktılar, patlatacaklar mı ne olacak bilemiyoruz, bölüm burada bitti.

.korkak eleman ve karısı kaza süsü ile olaydan kurtulacaklarını mı zannediyorlar? howard geç olmadan gidip anlatmalıydı ama tam anlatırken operasyon başladı. ben de üst düzey yöneticileri öldürecekler falan zannettim, ne yaptıkları çok belirsiz. pope neyin peşinde anlaşılmıyor.

.zaten bütün olayı grip salgınına falan bağladılar, onun üzerinden bile gitmiyorlar. çocuklarını kaybeden ailelere diğer taraftaki çocukları mı önermişler? köstebeklerden biri bu. adamı tam öldüreceklerdi diğer taraftaki emily kurtardı. sonra güya iş birliği yaptılar ama hala neyin peşinde olduklarını anlatmıyorlar. işlerine geldiği gibi operasyon düzenliyorlar, okul dedikleri de militan yetiştiren bir yer gibi, bundan başka bir plan yok gibi. zaten bütün plan bu ve anlaşıldı, o da garip.

.bu kadar olay oluyor ama gram ilerleme yok. sezon başındaki yerle nerdeyse aynı yerdeyiz. diğer tarafa geçmiş howard karımı özledim gitmem lazım diyerek ortamı terk etti. diğer tarafta olanlardan haberi yok. olsa da bir şey değişmeyecek zaten, istediği zaman geçemiyordu? bir de tüm bu sistemi sadece ajanlar mı kontrol ediyor? nerde otorite? nerde devlet? sormuştum daha önce.

--- spoiler ---